2010年3月17日星期三

希望你們會喜歡這個「觀想」

我希望你們會喜歡這個「觀想」或能夠把它送給你們知道有需要得到支持的朋友,這個觀想是約兩年前我有健康問題時,在床上經常做的一個練習,對我來說是有效的。而我亦很想借這次幾會感謝我在患病時關心和支持我的channelling班上的老師、同學和我的朋友。好多時侯我說話都幾刻薄,不要怪我啊 XD

這個「觀想」亦是節錄自《個人實相的本質》(The Nature of Personal Reality) 的。

Imagine yourself as a portion of an invisible universe, but one in which all the stars and planets are conscious and full of indescrible energy. You are aware of this. Think of the universe as having the form of a body. If yoyou want to, visualize its outline brillant against the sky. The sun and the planets are your cells, each filled with energy and power but awaiting your direction.

想像你自己是個看不見的宇宙的一部份,但在這宇宙裡,所有的星星和行星都是有意識而充滿了無法形容的能量的,而你是知道這一點的,試把這宇宙想作有個像身體一樣的形狀,如果你願意,可以觀想它的輪廓在天空的襯托下燦爛地凸顯出來,太陽和行星都是你的細胞,每個都充滿了能量和力量,只等你去指揮。

Then see this image exploding into your own consciousness, which is unbelivably bright. Realize that it is a portion of a far greater multidimensional structure structure, spread out in an even richer dimension. Feel the entity sending you energy as you send energy to your cells. Let it fill your being and then direct physically any place within your body that you choose.

然後看見這形象爆炸成你自己的、不可置信的光明的意識,而覺悟到它是一個偉大得多的多次元結構的一部份,在一個甚至更豐富的次元裡向外散開,感覺那存在有給你能量,正如你給你的細胞能量,讓這能量充滿了你,然後把它導向你所選擇的你肉體的任何部份。

沒有留言:

發佈留言